Общее·количество·просмотров·страницы

вторник, 30 декабря 2014 г.

Приготування розчинів

Тема уроку:       Приготування розчинів.
Цілі уроку:   формування навичок і вмінь приготування розчинів; розвивати навички розв’язання задач із використанням поняття «масова частка розчиненої речовини». розрахунків, пов’язаних із приготуванням розчинів; перевірити знання правил техніки безпеки. практичні вміння й навички приготування розчинів із заданою масовою часткою розчиненої речовини; виховувати бережливе ставлення до свого організму.
Тип уроку:   застосування умінь і навичок; практичного використання знань. умінь і навичок. 
Форми роботи: самостійна робота під керівництвом учителя, виконання тренувальних завдань; виконання лабораторного досліду №5.
Обладнання:     картки-завданнями; періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва, реактиви і устаткування відповідно до інструкції до лабораторного досліду №5.

Хід уроку.

І. Організація класу

ІІ. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.
Заслуховуємо й розв’язуємо задачі, складені учнями.

ІІІ. Творче застосування вмінь і навичок

Задача 1
Сіль масою 14 г розчинили у воді масою 36 г. Яка масова частка солі в добутому розчині?
Дано:                            Розв’язання
m (реч.)=20 г                        
m ( )=130 г               ω(солі) =
(солі)-?

Відповідь: ω(солі)=28%

Задача 2
Яка маса сульфатної кислоти в розчині масою 49г? Масова частка сульфатної кислоти в ньому 20%.
Дано:                                     Розв’язання
                
             
?
ω( )

Відповідь: 9,8 г

Задача 3
Яка маса 30-відсоткового розчину натрій хлориду, якщо він містить 18 г натрій хлориду?
Дано:                                     Розв’язання
               
m(NaCl)=18 г                                 
?
Відповідь:  г

Задача 4
Які маси води води і цукру потрібно взяти для того, щоб приготувати 50 г розчину з масовою часткою цукру 8% ?
Дано:                                     Розв’язання
                  
=8%=0,08              
m(цукру)=
m (цукру)-?                                     m( )=50г – 4г = 46 г
m ( )-?

Відповідь: m(цукру)=4 г, m( )=46 г.

IV. Повторення правил техніки безпеки в кабінеті хімії, під час проведення хімічного експерименту, інструктаж перед початком лабораторного досліду.

V. Виконання лабораторного досліду, оформлення результатів та висновків досліду.

VI. Підбиття підсумків уроку
Сьогодні ми навчилися використовувати поняття масової частки розчиненої речовини в розчині для розрахунків. пов’язаних з приготуванням розчинів та їх використанням.

         VІ. Домашнє завдання.
Повторити параграф.

Комментариев нет:

Отправить комментарий